24/7 datacenter lifeline

Kritieke storingen en calamiteiten vinden per definitie onverwacht plaats. Tijdens een dergelijke situatie wilt u de beste ondersteuning met één telefoontje beschikbaar hebben.

DVTadvies biedt u hiervoor het 24/7 abonnement “datacenter lifeline” aan.

Door het afsluiten van een 24/7 datacenter lifeline abonnement bent u er van verzekerd dat onze datacenter adviseur 365 dagen per jaar en 24/7 onmiddellijk naar uw datacenter komt om u behulpzaam te zijn bij het oplossen van uw calamiteit. De datacenter adviseur beschikt over een jarenlange praktische ervaring, kennis van de processen, technieken en een uitgebreid netwerk van dienstverlenende partijen.

Ongeacht het tijdstip: als u het datacenter lifeline abonnement heeft, laten wij datgene uit handen vallen waar we op dat moment mee bezig zijn en komen naar u toe, onderweg de zaken al organiserend. De adviseurs van DVTadvies rouleren, zodat er altijd iemand beschikbaar is.

Het datacenter lifeline abonnement is gebaseerd op een vaste fee per jaar. Voor deze jaarlijkse fee ontvangt u de 24/7 beschikbaarheid en zijn we maximaal 8 uur per jaar inhoudelijk bezig met het oplossen van uw kritieke probleem.

Contact

Wilt u meer weten over deze dienst of heeft u een andere vraag? Laat hieronder uw gegevens achter en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Naam*

Bedrijf

Email*

Telefoonnummer

Bericht