24/7 datacenter lifeline​

Onmiddellijke assistentie bij datacenter-storingen

Vooral voor datacenters zijn kritieke storingen en calamiteiten zeer urgent, en ze vinden per definitie onverwacht plaats. Tijdens een dergelijke situatie wilt u de beste ondersteuning met één telefoontje beschikbaar hebben.

DVTadvies biedt u hiervoor het 24/7 abonnement “datacenter lifeline” aan.

Met het afsluiten van een 24/7 datacenter lifeline abonnement bent u ervan verzekerd dat onze datacenter-adviseur 365 dagen per jaar en 24/7 onmiddellijk naar uw datacenter komt om u behulpzaam te zijn bij het oplossen van uw calamiteit. Wij laten – ongeacht het tijdstip – datgene uit handen vallen waar we op dat moment mee bezig zijn en komen meteen naar u toe, onderweg de zaken al organiserend. De adviseurs van DVTadvies rouleren, zodat er altijd iemand beschikbaar is.

“Het is een fijne gedachte om te weten dat ik altijd terecht kan bij DVTadvies, met welke vraag dan ook.” Schuberg Philis, Datacentermanager

Jarenlange kennis en ervaring

Onze datacenter-adviseurs beschikken over een jarenlange praktische ervaring, kennis van de processen, technieken en bovendien een uitgebreid netwerk van dienstverlenende partijen.

Vaste fee per jaar

Het datacenter lifeline abonnement is gebaseerd op een vaste fee per jaar. Voor deze jaarlijkse fee ontvangt u de 24/7 beschikbaarheid en zijn we maximaal 8 uur per jaar inhoudelijk bezig met het oplossen van uw kritieke probleem.

Technical due diligence

Bij aankoop of aanhuur van een pand wilt u uiteraard weten of het pand voldoet aan de technische en functionele eisen. DVTadvies krijgt regelmatig de vraag om voor een opdrachtgever te toetsen of een datacenter of kantoorpand technisch voldoet aan diens specifieke eisen, dit heet een Technical Due Diligence (TDD).

Lees meer »